dijous, 16 d’abril del 2020

DINÀMIQUES DE CONTROL DEL SOROLL CEIP FADRELL DE CASTELLÓ

PROJECTE : EL SOROLL



Sabem que educar a l´alumnat a parlar en un to baix  i amb control de la seua intensitat pot resultat complicat e intens..Per crear un col.legi saludable ens proposem aplicar unes DINÀMIQUES  DE CONTROL DEL SOROLL amb l`objectiu de que tota la comunitat escolar aprenga a modular la seua intensItat sonora i a usar un volum saludable.

A continuació, expliquem unes dinàmiques per a gestionar el soroll; és interessant que se vagen aplicant durant períodes de no més d´un mes per a que tots tinguen nous estímuls i estratègies a l´hora de gestionar-se:

- SILENCIS SORDS: quan el soroll alcançat dintre de l´aula siga un volum inadequat i algún mestre/a ho detecti, tindrà que fer un aplaudiment NO SONOR fins que l´alumnat és quede en silenci per a poder donar l´explicació corresponent.



-TÈCNICA DE L´INDI HAU: el funcionament és el mateix que en el cas anterior, però canviant el gest per a motivar a l´alumnat amb el canvi de dinámica.



-TÈCNICA DEL MONO: igual que en els dos casos anteriors canviarem el gest per el MONO tapant-se les oïdes.

-TÈCNICA RESPONSABLE DEL SOROLL: és nombra una taula responsable de controlar el soroll.
-TÈCNICA DEL XIUXIUEG: proposem que una volta per semana els xiquets i xiquetes treballem amb un volum molt baix, quasi xiuxiuejant.


                                                           
                                                CEIP FADRELL


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada